tirsdag 4. januar 2011

Økologisk julegave


Mr. Joe vet akurat hva jeg ønsker meg, så i år fikk jeg gavekort hos
Balanzera til jul. Balanzera er en økologisk frisørsalong, og her er hva de skriver om seg selv:

"Hos oss i balanzera tilbyr vi behandlingar av høg kvalitet, med produkt som så godt som mogleg er utan hormonforstyrrande, allergi- og kreftfremkallande stoff. Dette betyr at våre produkt er eit godt og tryggare alternativ for allergikarar, folk med sensitiv hud, gravide og alle som er bevisste på helse og miljø."

De gir hver enkelt kunde god tid, og man får hodebunnsmassasje og økologisk te. Får man fargebehandling har man også tilbud om fotbad (og det skal jeg ha!) Jeg gleder meg til å gå hit for klipp og farge, og jeg skal spare besøket mitt til en dag jeg virkelig trenger det! Salongen tar sine egne promobilder i samarbeid med fotograf Jannecke Sanne Norman, og bildet fant jeg på balanzeras egen blogg. Jeg har aldri besøkt Balanzera før, så jeg gleder meg!

1 kommentar:

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.