tirsdag 18. januar 2011

Kokosdessert

Inspirert av Anita hos Superlivsstil, bestemte jeg meg for å prøve kokoskremen hennes. Jeg gjorde som henne, bortsett fra at jeg tilsatte en teskje med vaniljepulver. Det ble kjempegodt...! Anbefales på det varmeste. På bildet ser dere pærebiter med kokoskrem, gojibær og kakaonibs (som vanlig, ser ikke ut til at jeg spiser annet for tiden! :) og et dryss kanel. Nam! Deilig å endelig spise noe søtt og kremete, siden jeg prøver å unngå meieriprodukter.

Nå er jeg forresten tilbake i treningsmodus hos Centrum Yoga. Jeg vil igjen anbefale dette stedet om du vil trene yoga her i Oslo. De har ti klasser i uka, så man kan dukke opp når man vil, som på et vanlig treningssenter. De har alt fra yoga+meditasjon, til kraftfull, fysisk yoga. Timene er 1 t og 45 min, så man har god tid til avspenning før og etter øvelsene. Jeg er støl nå, men gjett om det er verdt det!

2 kommentarer:

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.