mandag 10. januar 2011

Billige gojibær i Oslo


På Kirkeristen her i Oslo er det en liten delikatessehandel som heter Heftye, og de selger 500 g gojibær til 75 kr, og 250 g til 50 kroner. Jeg vet ikke om disse er økologiske, for de kommer i umerkede poser. Jeg kan tenke meg at Heftyes kjøper disse i store kvanta og veier de opp selv. Uansett så kjøper jeg disse, for da kan jeg spise masse gojibær uten å tenke på at de er så innmari dyre! Kirkeristen er ved Karl Johan, og Heftyes ligger tvers ovenfor Kondomeriet. Det er lett å finne, selv om du bare er på besøk i Oslo. Jeg oppbevarer mine bær i en boks det tidligere var Jasminte i. Fint, ikke sant?

4 kommentarer:

  1. Så artig! Oppdaget akkurat det samme i dag da jeg var innom den butikken. Veldig mye billigere så da får det bare gå at det ikke er økologiske gojibær for min del :) Takk for mange gode oppskrifter og inspirasjon! Er i en fase hvor jeg prøver ut masse oppskrifter og gjør sakte men sikkert varige endringer hva supermat og råkost angår. Ønsker som du å kutte hvitt mel / sukker og gjær fullstendig (spiser meget sjeldent kjøtt) Hjemme går det veldig fint, men utfordringen ligger i å jobbe i barnehage hvor jeg syns man har ett merkelig forhold til kosthold, her får jeg i meg mat som gjør meg slapp og trøtt til tider så det må jeg få en slutt på gitt :) Takk for hjelpen du gir!

    SvarSlett
  2. Så bra at du blir inspirert av bloggen min! :) Ja, det er kjempeviktig å ta en slik forandring i kostholdet over tid, og å utforske hva som funker og ikke. Det er da man får endringer som varer, og som man er fornøyd med! Lykke til, og spesielt i barnehagen. Har på følelsen av at det er massevis av loff med syltetøy! ;)

    SvarSlett
  3. Så fine bilder du tar!

    Gojitipset er notert bak øret, så neste gang jeg reiser til Oslo blir det billige gojibær. Jeg pleier å kjøpe de på helsekost, for jeg blir alltid "plutselig" fri for det, og da nytter det ikke for meg å bestille over nettet, nei. Må ha med en gang. :)

    SvarSlett
  4. Takk fo tipset! Skal kjøpe imorgen.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.