torsdag 25. august 2011

Ujålete venninnegave


jeg har en venninne som bare bruker Spenol. Ingen sminke, ingen ansiktspleieprodukter, kun Spenol. Over hele kroppen. Jeg synes naturlig nok ikke at Spenol er særlig glamorøst, men jeg skjønner poenget hennes med at det er veldig anvendelig. Men Spenol er et av de verste produktene når det kommer til parabener, og det er jo ikke så kult. Det er supert med produkter som kan brukes over hele kroppen, også ansiktet, men det trenger ikke være kjedelig! Og siden hun har bursdag i dag har jeg laget en liten gavepakke til henne. Hun får oljen Bettie Balance, som du kan lese mer om her. Den dufter veldig deilig av geranium og lavendel, og i tillegg til å være bra for hudproblemer virker den balanserende og kan brukes ved spenninger og stress. Ikke så dumt med tanke på at hun akkurat har flyttet til ny by og begynt i ny jobb! Basen for denne oljen er jojobaolje, og det er jo like anvendelig som Spenol. Det gir all den fukten du behøver, og trekker seg fort inn i huden. I tillegg får hun en leppepomade med mint som jeg også har laget selv. En ujålete pakke med deilige produkter ♥

4 kommentarer:

  1. Deilig :-) en sånn hadde jeg blitt kjempeglad for! (så fremt det ikke er testet på dyr, og aller helst vegansk egentlig.. hvordan er disse to produktene når det kommer til sånt?)

    Jeg elsker bruken av sort dymo med hvit skrift :-) kjempefint! Så enkelt, og samtidig så stilfullt.

    SvarSlett
  2. Jepp, oljene mine er veganske og ikke testet på dyr :) De inneholder kun en baseolje og eteriske oljer, så det er minimalt med ingredienser. Leppepomaden inneholder bivoks, så det er jo strengt tatt et dyreprodukt :)

    SvarSlett
  3. sv: Takk for svar :-) så fint! Jeg tror jeg vil prøve en leppepomade, siden jeg blir utrolig fort tørr på leppene, og tørr luft på arbeidsplassen gjør at jeg er rød og hoven både på leppene og rundt dem ganske ofte.. for ofte!
    Men alle leppepomadene jeg har prøvd for å forebygge dette gjør nesten vondt verre, så da må jeg til med flutivate (som egentlig er en psoriasiskrem) for å reparere skadene.

    Derfor høres din leppepomade helt super ut. Da vet en liksom mer hva en får. :-)

    SvarSlett
  4. Ånei! den var jo ikke i eplabutikken din. Noen sjangs for at den kommer ut der etterhvert? :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.