torsdag 4. august 2011

Litt fuktighet i varmen...!


I Berlin kjøpte jeg dette settet fra Origins; det inneholdt en BPA-fri vannflaske og en fuktighetsmaske. For hvert slikt sett som selges planter Origins et tre, det er jo ikke verst! Masken inneholder avocado og aprikoskjerneolje og skal virke over natten. Jeg likte den kjempegodt, huden føltes myk og god når jeg våknet dagen etterpå. Vannflasken har vært min beste venn disse varme dagene som har vært; som gravid blir jeg blir litt mer sensitiv for varmen, og jeg må passe på å få i meg nok vann hele tiden.

En artikkel om BPA (bisphenol-A) finner du her hos grønn hverdag. BPA har nå blitt forbudt i tåteflasker i EU og norge, og det er kjempebra!

2 kommentarer:

  1. Den masken høres herlig ut, har veldig lyst til å prøve hudpleieprodukter fra Origins!

    SvarSlett
  2. Ja, den masken er super! Veldig fornøyd med den. Du bør prøve Origins, de har mange gode produkter :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.