søndag 7. august 2011

Sjampo og balsam fra Korres


I Berlin kjøpte jeg ny sjampo og spraybalsam fra Korres, som er et greskt hud- og hårpleiemerke med røtter i homeopatien. Alle produkter er hudvennlige og miljøvennlige uten mineraloljer, parabener og silikon. Sjampoen med bla risprotein er jeg veldig fornøyd med, og sammen med den lette spraybalsamen som inneholder mandel- og hvete protein blir det typisk nordiske håret mitt fyldig og fint.

I går hadde jeg forresten feiring av 30. års dagen min som kommer snart. Jeg fikk så mye fint! Jeg hadde ønsket meg gaver jeg kunne spise eller nyte på andre måter, og det fikk jeg! Jeg fikk bla flere typer deilig te, raw sjokolade, saft og juice fra helsekostbutikken, gavekort hos Balanzera økologiske frisørsalong og gavekort på massasje. Digg! Noen produkter fikk jeg også, de kan jeg fortelle om når jeg har prøvd de!

4 kommentarer:

  1. smarte gave-ønsker! har funnet ut jeg fremover ikke skal ønske meg ting (bortsett fra filmer og bøker kanskje). vil heller ha en opplevelse, som kino eller piknik i parken, eller noe å spise, hehe.

    SvarSlett
  2. Så flinke venner du har som finner så fine gaver, hehe. Håper det var en fin bursdagsfeiring :-) Produktene fra Korres skal ha i bakhodet til en gang jeg er på reise og kan få tak i det, de virker jo veldig gode.

    SvarSlett
  3. Å ønske seg nytelses-gaver er det beste jeg har gjort :) Jeg fikk jo et par ting også, men det var ting jeg hadde bruk for, eller som jeg bare ble veldig glad for :) Gavekort på frisør og massasje er helt gull, gleder meg sånn til å bruke de...!

    SvarSlett
  4. Så arti at vi har på samme dag :-) Jeg har fått en del fra ønskelisten min allerede ;------)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.