mandag 1. august 2011

Frisk ananasjuice i sommervarmen!


Det ble en liten pause fra bloggen, først fordi jeg var på ferie i Berlin, også på grunn av det som skjedde her i Oslo. Det ble litt rart å skulle blogge om juice og hudpleieprodukter akkurat da. Men her kommer iallefall en oppskrift på gårsdagens frokostjuice!

1 hel ananas
4 grønne epler
1 lime

Kjøres i juicemaskinen. Nam nam! Jeg kjøpte forresten noen gode pleieprodukter i Berlin som jeg skal vise dere etterhvert. Jeg elsker å finne gode, økologiske produkter når jeg er ute og reiser, da de gjerne er en smule billigere enn her hjemme. Håper dere alle har hatt en fin juli og er klare for august. August er forresten en av mine favorittmåneder! ♥

2 kommentarer:

  1. Nam! Den ser nydelig ut! Kanskje på tide å dra fram juiceren igjen... ;)

    SvarSlett
  2. Ja, juiceren blir avogtil litt glemt her i huset også, før den plutselig får en ny popularitet igjen :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.