søndag 7. november 2010

Sminkepakke!


På lørdag fikk jeg ny pakke fra Everyday Minerals. Jeg kjøpte to like foundations, så jeg skal slippe å bestille ny så ofte. I tillegg fikk jeg med gratisprøver på forskjellige foundationfarger, men siden jeg har funnet min favoritt valgte jeg så mørke farger at jeg kan bruke de som øyenskygge i stedet. Jeg har skrevet om Everyday Minerals før, og igjen må jeg si at jeg er veldig fornøyd. Pakken kommer fra USA, men tar aldri mer enn ca 8 dager i posten. Om du vil ha et billig alternativ til helt ren mineralsminke bør du prøve dette merket! Dagens anbefaling :)

3 kommentarer:

  1. det var veldig lurt å bestille mørk foundation og bruke det som øyenskygge! det skal jeg prøve en dag!

    SvarSlett
  2. jag använder mineralfoundation från bare minerals, också superbra! men dyrt..
    men nu blev jag intresserad av att prova everyday minerals:)

    SvarSlett
  3. Jeg vet flere som har brukt bare minerals eller ID, og som er veldig fornøyd med Everyday Minerals. Så det bør du absolutt prøve :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.