lørdag 17. september 2011

Matstreif!


Matstreif er en matfestival som går av stabelen hvert år her i Oslo. De har foredrag og kurs, men jeg går dit for det store Bondens Marked som de også har! Vi kjøpte økologiske egg, gulerøtter, geiteost, sennep og nypete. I tillegg så er bøndene rause med smaksprøver! Det er mye sukkerbasert som går ut for min del; de har en del saft og sylte, lefser og bakst. I tillegg måtte jeg i år stå over å smake på all upasteurisert ost og all spekematen. Det er kjipt, for jeg elsker spekemat! Men jeg spiste en fantastisk økologisk hamburger og drakk deilig eplejuice i høstsola. Matstreif er i dag også, så om du befinner deg i Oslo bør du ta turen ned dit!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.