torsdag 26. mai 2011

Mama Bee Belly Butter!



Jeg vil gjerne anbefale dere denne kremen fra Burt's Bees! Den heter Mama Bee Belly Butter, og er ment for å smøre på gravide mager for å forhindre tørr hud og strekkmerker. Den er fet og god, og inneholder bl.a kakaosmør og E-vitamin. Det er jo ingenting i veien for å smøre den på andre kroppsdeler, gravid eller ei; jeg kan tenke meg at denne gjør underverker mot all vintertørr hud! Burt's Bees produktene inneholder ikke parabener, sulfater, mineraloljer eller kunstige fargestoffer og er heller ikke testet på dyr. Har du prøvd noen produkter fra Burt's Bees? Jeg har en rensekrem som jeg synes er litt for sterk, men det kan jo være at hudtypen min er litt for sensitiv. Jeg er ellers ganske fornøyd med dette merket!

3 kommentarer:

  1. Jeg har kjøpt inn til mini som vi venter i juni. Er spent på å teste de ut.

    SvarSlett
  2. Jeg er 100% trofast mot "Burts Bees Thoroughly Therapeutic Honey & Shea Body Butter" Den er også ganske fet, og jeg bare digger den!

    SvarSlett
  3. Phoebe: Da må du fortelle meg hva du synes om produktene! :) Une: den hørtes deilig ut! Kanskje jeg skulle kjøpt den for resten av kroppen...?

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.