onsdag 15. desember 2010

Bursdagsgave fra Helios


Mr. Joe hadde fødselsdag nå i desember, og i den anledning fikk han masse godsaker fra Helios. Snakk om snille venner! Pastaplater av spelt, kamillete, en nydelig curryblanding og soyasjokolade. Gleder meg til å prøve det nye currypulveret i en deilig suppe!


Jeg har fått et par spørsmål angående hvor jeg kjøper ingredienser til de eteriske oljene mine. Jeg bestiller alt fra Telemark Urtebrænderi. Både baseoljer, eteriske oljer og flaskene kjøper jeg der, og det er mye billigere enn å kjøpe det i butikken. Når jeg først skulle sette i gang med å lage oljene, gikk jeg rundt og kikket litt i diverse helsekostbutikker. Der får man små kvanta med baseolje for ganske stive priser. Sist jeg bestilte jojobaolje hos Telemark Urtebrænderi bestilte jeg én liter, og betalte 305 kr. De eteriske oljene er mye drøyere i bruk, så avogtil kjøper jeg de hos Helios, da prisforskjellen ikke er så stor. Håper det svarte på litt av spørsmålene dere hadde :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.