søndag 31. oktober 2010

Hverdagsluksus i mørketiden!


I går skeiet jeg ut og kjøpte teen Gong li Cha på Stockfleths. Det er håndknyttet hvit te med jasmin, og når du legger en teblomst i varmt vann folder den seg ut i koppen. Det ser veldig pent ut, og smaker i tillegg veldig godt! Ikke akkurat billig; nesten 40 kroner for tre blomster. Men siden vi har stilt klokka i natt og vi nå er over i mørketiden så føler jeg at man kan unne seg litt ekstra kos! Heldigvis så skinner sola litt i dag, så jeg skal få meg dagslys. Om vinteren har jeg en tendens til å bli veldig trøtt og lei av det meste, og har avogtil fått en mild vinterdepresjon. I år har jeg tenkt å unngå dette, og passer på å komme meg ut når det er sol ute. I tillegg har jeg kjøpt meg dagslyslampe, så nå kan vinteren bare komme :)

1 kommentar:

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.