søndag 8. januar 2012

Her er min vårkalender!

Januar og februar kan være litt tøffe måneder. Man er kanskje lei av at det er mørkt og kaldt ute, og man lengter etter våren! Jeg er en stor fan av å kose seg så mye som mulig når det røyner på, men det kan være lett å glemme det sånn fra dag til dag. Jeg fikk lyst til å lage en vårkalender som skulle rekke helt til mars, men å pakke inn 60 gaver til meg selv var ikke så veldig aktuelt. Fristende? ja. Men litt i overkant! Så hvordan løste jeg dette? Jeg kom på 60 koselige ting som jeg fikk lyst til å gjøre. Det måtte være veldig overkommelige ting å gjøre med Edvard på slep, slik som å gå tur i botanisk hage, eller ting som lett lar seg gjøre mens han sover, slik som å lese et nytt magasin, se en film, lese favorittbloggene mine...Enkle hverdagsgleder som gjør de siste vintermånedene litt lysere! Aktivitetene er ikke bestemt etter dato, jeg velger en tilfeldig hver dag. Mye er avhengig av hvor godt sovehjerte Edvard har den dagen. God idé eller hva? ♥

10 kommentarer:

  1. Herlig idè! Jeg liker den:)

    SvarSlett
  2. Så bra! Man kan jo lage kalender til andre ting man gleder seg til også, trenger ikke bare være våren :)

    SvarSlett
  3. Dette var jo kjempelurt!=) Det er jo tross alt de små tingene i hverdagen som gjør det så godt å leve!<3

    SvarSlett
  4. Dette var smart, tror jeg må lage en til meg selv og kanskje en til noen andre og, hmmm.... :)

    SvarSlett
  5. Så smart :-) Jeg syns alltid at det tar sååå lang tid før vinteren er omme, hvert fall når man regner den som startet allerede i november...

    SvarSlett
  6. Så koselig...kanskje man skulle prøve :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.