mandag 20. februar 2012

Farvel til bloggen!

Jeg har med tungt hjerte bestemt meg for å runde av bloggen min. Jeg har innsett at den tiden jeg har for meg selv nå bare er for dyrebar, og selv om jeg fortsatt tar meg tid til å lage sunn og næringsrik mat, tar jeg meg ikke tid til å fotografere den, redigere bilder og skrive innlegg om det i tillegg.

Jeg har i flere år jobbet med kunst, illustrasjon og design, og jeg vil etterhvert komme igang med en ny blogg der det har hovedfokus. Det vil selvfølgelig også være ispedd litt hverdag, gjenbruk og miljøvennlige valg, slik det har vært her på Mint, men den vil i hovedsak fungere som et kreativt visningsrom. Når tiden er knapp gir det mest mening å blogge om det jeg virkelig brenner for og vil jobbe med. Men nå i første omgang kjenner jeg at jeg trenger å forenkle netthverdagen en periode, og den nye bloggen vil komme opp etterhvert som babylivet tillater det.

Mint vil fortsatt ligge ute, både til glede for andre og for meg. Jeg bruker den ivrig selv som kokebok og inspirasjon! Tusen takk til alle dere som har fulgt bloggen min, og spesielt til alle dere "bloggvenner" som har kommentert flittig! You know who you are! ♥♥♥

17 kommentarer:

  1. Både triste og spennende nyheter på en gang da! Men skjønner at det blir mye, en baby tar jo veldig mye av tiden det første året. Egentid er gull, kos deg du!

    Gleder meg veldig til den nye bloggen din kommer også, håper du sier fra her eller på fb? Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Trist og fint på en gang. Men bra du innser egne begresninger og ikke prøver å rekke over alt. Jeg kommer til å savne bloggen din dog :/ men...

    LYKKE TIL VIDERE!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Trist, men skjønner det godt. Gleder meg til å se den nye bloggen etterhvert :)

    SvarSlett
  4. Lykke til videre!! :-) viktig og huske, alt til sin tid :-) håper du legger ut et hint på fb, gleder meg til din Nye blogg!! Fortsatt fin fin uke til deg og dine, håpper det går bra med lillemann :-)

    SvarSlett
  5. Jeg kommer til å savne bloggingen din. Den har så lun og fin stemning. Håper du gir et pip når du en gang begynner igjen. Kos deg med Edvard!

    SvarSlett
  6. Takk for bloggen din og det du har delt :-)

    Ønsker deg fine dager fremover med tid og ro og glede:-)

    Marianne

    SvarSlett
  7. Trist å lese. Gi beskjed hvis og når du oppretter den nye da! :-)

    SvarSlett
  8. Lykke til videre! Stor klem

    SvarSlett
  9. Tusen takk for fine ord! Jeg kommer til å savne bloggen min selv også;) Jeg gir beskjed når ny blogg er oppe, så kan den som vil følge meg videre der! ♥

    SvarSlett
  10. Lykke til med alt! Takk for din inspirasjon :o)

    SvarSlett
  11. Vil savne bloggen din. Kos deg med lille E.

    SvarSlett
  12. Jeg kommer til å savne den fine bloggen din! Masse lykke til videre:-) Hilsen V, http://okologiskliv.blogspot.com/

    SvarSlett
  13. Skjønner deg veldig godt, følte selv at det ble veldig tidkrevende og at det tæret på fritiden som jeg ville dele med mine nærmeste. Følger deg videre på ny blogg når den dukker opp, enn så lenge - kos deg med babyen!

    SvarSlett
  14. Jeg kommer til å savne bloggingen din slik den er her, men gleder meg til å titte på den nye bloggen din når den kommer. Lykke til videre! :-)

    SvarSlett
  15. Du vil bli savnet, men sånn er det av og til. Tida strekker ikke til overalt, lykke til med nytt prosjekt! :D

    SvarSlett
  16. Trist! Sjølv om eg forstår deg ... Du har ein superfin blogg og har inspirert meg masse. Gler meg til du er tilbake med ny blogg! Kos deg med veslingen din:-)

    SvarSlett
  17. Trist og bra på samme tid, men jeg skjønner deg godt! Håper du gir beskjed når den nye bloggen er oppe og går!=)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.