søndag 12. desember 2010

Hjemmelaget mintsjokolade


Mr. Joe har hatt fødselsdag, og i den forbindelse inviterte jeg til middagsselskap. Til dessert var det hjemmelaget sjokolade i forskjellige utgaver, og jeg testet bl.a ut mintsjokolade! Jeg er en stor fan av mintsjokolade, så denne har kommet for å bli. Nydelig! I bunn brukte jeg min
vanlige oppskrift, og la til følgende:

Mintsjokolade

2 dråper peppermynteolje
vaniljepulver
gojibær
kakaonibs

nøttesjokolade

vaniljepulver
kanel
gojibær
kakaonibs
kokos
himalayasalt
hakkede nøtter

Begge utgavene ble dekket med et tynt lag av kanel og kakao. Vanskelig å si hvilken som er favoritten, da begge sortene ble så bra. Gjestene var fornøyde, og Mr. Joe fikk masse fint fra Helios som jeg skal vise dere til uka! Ha en fin søndagskveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.