torsdag 24. november 2011

Statusoppdatering og julegavetips hos Epla!

Vi har fått veldig mye fint etter at Edvard ble født, og det har også kommet noen hjemmelagde gaver! Illustrasjonen du ser til venstre er laget av Lina, og du finner Eplabutikken hennes her. Den skal bli veldig fin i babykroken vår. Fra Stine fikk vi et nydelig vognteppe og en sånn greie til å henge i vogna eller over vugga. Hva heter det igjen? Vognpynt? Jeg har ikke fått tatt bilde av akkurat det vi fikk, men du finner Eplabutikken hennes her. Der finner du utrolig mye fint!

Jeg skulle gjerne tipset om min egen Eplabutikk også, men akkurat nå er det ingen produkter tilgjengelig der. Grunnen er rett og slett at hele jojobanøttavlingen ble ødelagt i fjor, og det har nesten vært umulig å få kjøpt jojobaolje. Nå er den tilbake, men den har økt veldig i pris. Så nå prøver jeg meg frem med nye baseoljer for å finne noe nytt og spennende til Mintbutikken!

Må også få si tusen takk for alle de fine kommentarene jeg fikk på posten min om at Edvard har kommet til verden! Dere altså! ♥ Jeg kan fortelle at alt står veldig bra til med mor og barn, og fødselen gikk også veldig bra. Det var rett og slett en drømmefødsel, selv om det ikke kjentes slik ut mens det sto på...! Vi var litt lenge på barsel pga oppstartproblemer med ammingen og tendenser til gulsott, men nå er begge deler i sin skjønneste orden. Heldigvis! Så nå benytter vi dagene til å bli kjent og å finne ut av dagliglivet med en tredjemann på laget.

5 kommentarer:

  1. Så hyggelig å høre at fødselen gikk fint og at det står bra til med dere. Også så fine og hyggelige gaver. Begynner å glede meg skikkelig til bebikos selv om dagen, selv om jeg godt vet at det ikke _bare_ er kos :)

    SvarSlett
  2. Ja, det er bare å glede seg! Men ja; det er en rar tid med masse mer enn kos også. Har vel vært innom alle følelsene en kan ha i løpet av de siste to ukene, både på godt og vondt! :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med liten baby! Synes teppet var aldeles nydelig, med så mange glade farger=)

    SvarSlett
  4. Fine gaver! Håper du finner ut av baseoljeproblemet ditt. Har en bok som heter Gullet fra vekster som handler om vegetabilske oljer og deres sammensetning. Anbefales. (kjøpt på myrra.no)

    SvarSlett
  5. Silje: takk takk! :)
    Tøybleiemamma: Takk for boktips! Jeg har handlet en del på myrra.no tidligere, så den boken skal jeg sjekke ut :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.