torsdag 25. november 2010

Novembersjokolade


Her om dagen lagde jeg en ny ladning med sjokolade. Denne ble utrolig god, og med nøtter, kanel og bær er den perfekt som novemberkos. Jeg brukte min sedvanlige oppskrift, som du
kan se her. Jeg tilsatte:

hakkede mandler og hasselnøtter
gojibær
kanel
litt himalaysalt

Etter at sjokoladene hadde stivnet ristet jeg de i en boks med litt kakaopulver og kanel, så de fikk et jevnt lag. Jeg har hørt om flere som tilsetter vaniljepulver i sjokoladerøren, så det har jeg tenkt å kjøpe til neste gang jeg lager favorittsjokoladen min. Det er på tide å avansere! Spesielt nå når det nærmer seg jul. Jeg har planer om å lage en del sunt snop som vi kan ta med oss på ferie, da er det ikke så lett å falle for usunne fristelser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.