onsdag 20. juli 2011

Ønskeliste!


Det er lov til å drømme seg bort på nettet etter ting man ønsker seg; her er noe av det som har fristet meg i det siste! Kanskje du finner noe her du har lyst på eller som inspirerer deg?

Pukka Te er alltid deilig, og om du bor et sted i landet hvor de ikke selger det, kan du kjøpe det fraktfritt her!

Jeg er avhengig av sovemaske nå om sommeren, da sovner jeg fortere og sover tyngre. Denne fra Holistic silk selges hos Gimle økologiske parfymeri, og er i silke og fløyel med lavendel i. Den ønsker jeg meg!

Økologisk olivensåpe som ikke tørker ut huden hadde vært super ved håndvasken, og denne fra Oliviers & co ser fantastisk ut. Jeg har lyst til å stikke innom butikken deres en dag og se hva annet de har å by på.

Avkjølende fotgelé frister, og hos nettbutikken Lev Logisk selger de tomtom MAMA fot og beingel, som ser veldig deilig ut for gravide bein! Lev Logisk har økologiske varer for mor og barn, og jeg tror jeg kommer til å handle litt der etterhvert!

Håndduker i bambus er antibaktrielle og absorberer fuktighet mye lettere enn bomull. I tillegg er det et mer miljøvennlig matriale! Hos Princess selger de bambushånduker, og på nettsiden deres kan du lese mer om matrialet. Jeg har tenkt til å gå innom Princess en dag og ta en titt!

7 kommentarer:

  1. Så fin, ny blogg da! Likte navnet og designet veldig godt! Stilig! Og så fin collage av ønskene, hvordan får du til det? Den sovemasken ser så fristende ut, ønsker meg den selv... ; )

    SvarSlett
  2. Ps. supert tips om bambus-håndkleene! Har en tilgodelapp på Princess som jeg ikke har visst hva jeg skulle bruke til - før nå! Tusen takk! : )

    SvarSlett
  3. Så fint at du liker den nye bloggen min! :) Collagen har jeg laget i Photoshop, ganske enkelt om man har (og kan) programmet :) Ja, de bambushåndkledene virker supre, også liker jeg at de faktisk er å få fatt i på Princess, det virker som de prøver å legge seg på en god milø-profil!

    SvarSlett
  4. Vil bare si at jeg synes den nye bloggen din er flott og at jeg følger med deg videre.
    God helg :)

    SvarSlett
  5. Takk for tipset, elsker pukka te:)

    SvarSlett
  6. Takk! :) Så bra dere følger meg videre! :)

    SvarSlett
  7. Pukka te er helt fantastisk :) Grattis med ny blogg :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.